Od 2012 roku koordynujemy najbardziej kompleksową kampanię społeczną dotyczącą udaru mózgu w Polsce – STOP UDAROM (www.stopudarom.pl, Facebook). Realizujemy ją we współpracy z firmą Boehringer Ingelheim i największymi polskimi organizacjami pacjenckimi – Fundacją Udaru Mózgu i Stowarzyszeniem Udarowcy – Liczy się wsparcie!
Poprzez działania edukacyjne dążymy do zwiększania wiedzy Polaków na temat tego, czym jest udar mózgu i jak się objawia. Wyjaśniamy co jest ważne w leczeniu i rehabilitacji osoby, która doznała udaru mózgu. Pokazujemy, jak zapobiegać tej chorobie i jakie mogą być jej przyczyny (m.in. migotanie przedsionków – arytmia serca, która aż pięciokrotnie zwiększa ryzyko wystąpienia udaru mózgu).
W projekty kampanii włączamy zarówno autorytety medyczne z dziedziny neurologii i kardiologii, towarzystwa naukowe, jak również specjalistów zajmujących się zdrowym stylem życia oraz znane osobistości ze świata kultury, sportu i mediów. Swoimi historiami „życia po udarze” dzielą się także pacjentki i pacjenci. Aktywności podejmowane z okazji obchodów Światowego Dnia Udaru Mózgu, w tym przede wszystkim projekt ALERT UDAROWY oraz organizowane happeningi, co roku odbijały się szerokim echem w mediach.
Kampania społeczna STOP UDAROM otrzymała Nagrodę Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami”, przyznaną po raz pierwszy dla najlepszego programu o profilu zdrowotnym i profilaktycznym.