Kampania edukacyjna „Za głosem serca” to wielowymiarowa inicjatywa świadomościowa z zakresu kardiologii, którą realizujemy w porozumieniu z organizacjami kardiologicznymi oraz z wielkim wsparciem merytorycznym autorytetów medycznych i specjalistów z zakresu pielęgniarstwa, psychologii i zdrowego stylu życia.
W ramach kampanii siły połączyły: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pacjentów ze Schorzeniami Serca i Naczyń EcoSerce, Polskie Stowarzyszenie Osób z Niewydolnością Serca, Fundacja Obywatele Zdrowo Zaangażowani, Fundacja z Sercem do Pacjenta, Fundacja „To się leczy” oraz firma Boehringer Ingelheim – inicjator kampanii.
Strategię budowania świadomości społecznej opieramy na przekazywaniu wiedzy o niewydolności serca poprzez materiały edukacyjne na stronie kampanii www.zagłosemserca.com i kanałach partnerów, aktywnemu uczestnictwu podczas wydarzeń z udziałem seniorów (grupy ryzyka) oraz pozycjonowaniu tematu niewydolności serca w mediach.
