Kampania Servier dla Serca

Troszczymy się o serca Polaków

Kampania Servier dla Serca, czyli troszczymy się o serca Polaków. Zdjęcie z uroczystości.
Healthcare/ kampania społeczna  
kategoria
Servier Polska
klient

Servier dla Serca to ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna, którą mieliśmy zaszczyt i ogromną przyjemność realizować dla firmy Servier od samego początku, przez 20 lat!

Celem tej wyjątkowej kampanii jest budowanie świadomości społecznej na temat czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego i wynikających z nich zagrożeń poprzez szeroko zakrojone działania edukacyjne. Kampania zwraca szczególną uwagę na znaczenie profilaktyki chorób układu krążenia i zdrowego stylu życia w zapobieganiu ich następstwom. Wśród tematów podejmowanych znalazły się m.in.: nadciśnienie tętnicze, choroba wieńcowa, zawał, niewydolność serca, a także profilaktyka kardiologiczna u dzieci oraz choroby serca u kobiet i seniorów.

Niewątpliwym wyzwaniem przy tak imponującej liczbie odsłon projektu, było opracowywanie atrakcyjnych i nośnych koncepcji kreatywnych, w ślad za którymi planowaliśmy i realizowaliśmy strategię komunikacji.

Kampania Servier dla Serca, czyli troszczymy się o serca Polaków. Media.
primum sygnet
Zaufaj nam 

i zostań na dłużej.